Blog > Komentarze do wpisu

Fit przekąska z jajkiem

Oto dwie niezwykle proste zarówno w składzie jak i przygotowaniu przekąski , które spożyć można między głównymi posiłkami. Szybko, smacznie, zdrowo no i oczywiście fit...

Fit przekąska

Skład :

Jajo od kur z podwórka

liście szpinaku

sałata dolnego rodzaju

rzodkiewka

papryczka chilli

kapary

ser dojrzewający typu Lazur

łosoś wędzony

skondensowany ocet basamiczny

pieprz

Fit przekąska

Przygotowanie :

Jajko najlepiej ugotować na parze na półmiękko, pozostałe zaś składniki umyć, pokroić dowolnie i połączyć ze sobą. Przekąskę tę można przyrządzić w wersji wegetariańskiej rezygnując z łososia, dodać można wtedy więcej sera oraz kapary. 

Fit przekąska

Nie solimy ponieważ zarówno kapary oraz łosoś są dostatecznie słone - tylko pieprz, najlepiej świeżo mielony. Całość skropić można oliwą z oliwek wymieszaną z sokiem z cytryny i czosnkiem, octem balsamicznym lub np. olejem z pestek dyni - rzecz gustu i smaku. 

Fit przekąska

...gotowe...smacznego...

 

"podaruj swoją nieobecność tym, którzy nie cenią twojej obecności"

                                                                                         [ja]

wtorek, 03 maja 2016, rafal-szwaylik
Tagi: jajko

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Przepisy Kulinarne z najlepszych kulinarnych blogów
kalendarze na bloga

Fundacja

KLIKNIJ W BANNER NAKARM DZIECKO

Nie Bądź Obojętny

trwa inicjalizacja, prosze czekac...darmowe próbki
Durszlak.pl Mikser Kulinarny - przepisy kulinarne i wyszukiwarka przepisów
zBLOGowani.pl